Известие

Collapse
No announcement yet.

Регулировка окачване?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Регулировка окачване?

    Предните гуми са разкрачиха нещо и започна да ми яде гумите от вътрешната част. Това подлежи ли на регулировка или нещо съм изкривил? Колата е 156'98 1.8

    Сърцата са по-капризни от умовете.

  • #2
    Първоначално публикувано от Derry Покажи съобщение
    Предните гуми са разкрачиха нещо и започна да ми яде гумите от вътрешната част. Това подлежи ли на регулировка или нещо съм изкривил? Колата е 156'98 1.8
    Подлежи. Но трябва да се види защо се е разклрачила. Има нещо разбито.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      разкрачването е най-вероятно от биалетки или тампони на стабилизиращата щанга, иначе отиваш на реглаж на предницата и вс е тип-топ, ако си сменял нещо по окачването,рейка,абе нещо и от това може да е...помисли провери и ако е ок на реглаж,30 лева е за предница някаде
      sigpic
      Gulfstream G650 with Italian design...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
        разкрачването е най-вероятно от биалетки или тампони на стабилизиращата щанга, иначе отиваш на реглаж на предницата и вс е тип-топ, ако си сменял нещо по окачването,рейка,абе нещо и от това може да е...помисли провери и ако е ок на реглаж,30 лева е за предница някаде
        Ъъъъ ти сигурен ли си, че може от тампони на “стабилизиращата щанга” или биалетки да се “разкрачат” предните колела?
        Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

        Comment


        • #5
          еми дам колега защото на мен от точно това ми беше станал този проблем, имах изместване от 0.7 мм
          sigpic
          Gulfstream G650 with Italian design...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
            еми дам колега защото на мен от точно това ми беше станал този проблем, имах изместване от 0.7 мм
            Нещо не мога да се съглася с теб колега. И моята има леко страничен наклон дясното колело а лявото си е в нормата. Има два начина да се получи така или горния носач или долния имат някакво изместване от нормалното си положение. А може би и от двете по малко . Аз на моята все още не съм установил но си я карам така
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • #7
              А колегата от Горна Оряховица нека сподели как става този реглаж на страничен наклон че ми стана много интересно
              Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

              Comment


              • #8
                Не виждам как ще стане реглажа освен с разспънка .

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                  Не виждам как ще стане реглажа освен с разспънка .
                  И аз така мисля само че нещо друго не мога да си обясня там в ботушите ако се свие коша най- малкото ще има проблеми с затварянето на капака а така като гледам при мен дори няма промяна никаде в разстоянието между него и калниците (навсякъде е еднакво)
                  Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

                  Comment


                  • #10
                    преди месец правих реглаж, ходих при един от най-добрите в тази сфера в русе, човека направо ме каза: изкривяването се получава при смяна на носачи долни горни, при смяна на рейка,при смяна на биалетки,тампони на стабилизиращата щанга, може дори да се получи при няколкократна промяна на джанти и гуми, каза ми така наблюдаваш след интервенция в предницата и ако ти се струва дори за миг в това,реглаж

                    не ми е казвал ела при мен, да не говорим че когато искаш да отидеш при него си записваш час една седмица по рано, мн клиенти, апаратурата му е страхотна, и за предница ми взе 25 лева, мисля е нормално
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                      И аз така мисля само че нещо друго не мога да си обясня там в ботушите ако се свие коша най- малкото ще има проблеми с затварянето на капака а така като гледам при мен дори няма промяна никаде в разстоянието между него и калниците (навсякъде е еднакво)
                      По половин милиметър няма как да усетиш и видиш, но половин мм горе рефлектира яко долу.....Една от англииските изглеждаше разкрачена, крик под магарето, двете преди гуми във въздуха, слагане на разспънка, и изглеждаше другояче....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Преди година сменях горни и долни носачи и тогава ми правиха регулировка и си беше в ред, обърнах 30 000 км и си смених горните носачи и тампоните на стабилизиращата щанга, но не са ми регулирали нищо. То се е видяло, че ще се ходи на майсотор . Каква е тая разспънка?

                        Сърцата са по-капризни от умовете.

                        Comment


                        • #13
                          От онези дето слагат на бегачките между двата ботуша на предните амортисьори
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Няма реглаж на страничен наклон! Сменяш това което е разбито и се оправя наклона. От долните и горните носачи може да е, също и от кормилните накрайници.

                            Стабилизиращата щанга няма как да ти даде отклонение. Нито биалетката нито тампоните. Ако искаш можеш да откачиш цялата щанга и да я изхвърлиш и да караш без нея. Наклона няма да се промени. Нейното предназначение е да разпределя усилието в завой от едното колело към другото за да не се накланя автомобила прекалено много и да държи стабилно в завоя..

                            Реглажа иначе става на стенд и се регулира от външните кормилни накрайници.

                            При колегата Дери най-вероятно има разбити кормилни накрайници и за товаму яде гумите от вътре. Но това тук няма как да се каже. Трябва да се провери от специалист. Там където празвят реглаж на преден и заден мост могат да провеят кое е разбито и да му кажат.

                            Не се хващайте за тая разпънка сега. Едва ли са ти се разкрачили ботушите. На ГТА със същото купе не слагат фабрично таква така, че не вярвам.

                            Иди да стенд там ще си покаже какъв е наклона и на къде. Според мен единственото което ще покаже е, че предницата ти е прекалено отворена (разстоянието м/у предната част на колелата е по-голямо от задната и е над допустимото). На 156 предницата се прави средно на 2,50 мм. отворена (или каквато настройка искаш ти самия. може за по-спортно каране например). Ако е да речем 4 мм. и повече тогава гумите се износват от вътрешната страна.

                            EDIT: По принцип фабрично колата има лека отрицателна сходимост (горната част на колелата е по свита от долната).
                            Last edited by oem; d.m.y г., 10:43.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Изчерпателно мнение.

                              Сърцата са по-капризни от умовете.

                              Comment

                              Working...
                              X